26 Haziran 2025
weather
11°
Künye İletişim
İstanbul
KAPALI
11°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
BagimsizGazete Teknoloji Google, AdSense for Search (AFS) kural değişikliği getiriyor: Otomatik terim ekleme kısıtlaması ve özel uyumluluk politikası geliyor!

Google, AdSense for Search (AFS) kural değişikliği getiriyor: Otomatik terim ekleme kısıtlaması ve özel uyumluluk politikası geliyor!

Google, AdSense for Search (AFS) ile yayıncılara sıkı kurallar getiriyor. Yeni uygulama, otomatik terim ekleme kısıtlaması ve özel uyumluluk politikası getiriyor. Amaç, gizlilik ve şeffaflığı koruyarak kullanıcı deneyimini iyileştirmek. Google, reklam içeriğinde sıkı denetim ve şeffaflık vurguluyor.

Google, AdSense for Search (AFS) ile yayıncılara sıkı kurallar getiriyor. Yeni uygulama, otomatik terim ekleme kısıtlaması ve özel uyumluluk politikası getiriyor. Amaç, gizlilik ve şeffaflığı koruyarak kullanıcı deneyimini iyileştirmek. Google, reklam içeriğinde sıkı denetim ve şeffaflık vurguluyor.

Google, AdSense for Search (AFS) kural değişikliği getiriyor: Otomatik terim ekleme kısıtlaması ve özel uyumluluk politikası geliyor!

 Google, AdSense for Search (AFS) kapsamında yayıncılara yönelik önemli bir değişikliği yürürlüğe aldı. “Kısıtlı Erişimli Özellikler” adıyla duyurulan bu yeni uygulama, arama tabanlı reklam gösterimlerinde daha sıkı kurallar getirilmesini içeriyor.

Yayıncıların Kısıtlanması

Yeni düzenlemeye göre yayıncılar, kullanıcılar arama kutusuna herhangi bir işlem yapmadan önce otomatik olarak terim ekleyemeyecek. Bu da, daha önce bazı sitelerde karşılaşılan "önceden doldurulmuş arama kutusu" uygulamalarının artık kısıtlandığı anlamına geliyor.

Özel Uyumluluk Politikası

Google, “AFS ürün entegre özellikleri” için de özel bir uyumluluk politikası tanımladı. Otomatik reklamlar ya da özel arama modülleri kullanan yayıncıların, yeni kurallar çerçevesinde AFS politikalarıyla birebir uyumlu olmaları gerekecek.

Gizlilik ve Şeffaflık Ön Planda

Google’ın bu değişiklikteki temel hedefi, kullanıcı gizliliğini daha etkin şekilde korumak ve kullanıcı deneyimini bozan reklam stratejelerinin önüne geçmek. Şirket, arama motoru üzerinden sağlanan reklam alanlarının daha şeffaf ve kullanıcı dostu hale gelmesini amaçlıyor.

Yeni uygulamayla birlikte Google, reklam içeriklerinin kullanıcıyla etkileşime geçtiği her noktada daha sıkı denetim uygulayacağını ve yayıncıları politikalar konusunda daha şeffaf davranmaya zorlayacağını belirtiyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
Almanya'da Perakende Sektöründe 3 Milyar Euro Değerinde Hırsızlık!

Almanya'da Perakende Sektöründe 3 Milyar Euro Değerinde Hırsızlık!